Advertoriale

Ce-ar spune bucătăria ta despre tine și despre familia ta?


Amintirea mea cea mai scumpă este geamul luminos de la bucătărie, în spatele căruia era mama.

Georgiy Daneliya

Întrebarea din titlu reprezintă provocarea probei a 2-a a competiției Spring SuperBlog 2021, o provocare propusă de Franke România, lider mondial în cercetarea și dezvoltarea produselor destinate bucătăriilor casnice, un partener de cursă lungă al celor care doresc o bucătărie completă într-o casă unde petrec tot mai mult timp și unde trebuie să se simtă acasă.

Noi tocmai am cumpărat o nouă locuință, iar bucătăria noastră „ideală” este într-un amplu proces de amenajare. Pentru că bucătăria este, în opinia noastră, cea mai importantă încăpere de lucru a locuinței, am discutat, am cântărit opțiuni și am căzut de-acord asupra preferințelor. Desigur că am luat în calcul spațiul disponibil, unul oarecum restrâns, cutând să valorificăm fiecare colțișor la maximum și să obținem funcționalitatea pe care ne-o dorim. Cât privește finalul pe care îl vom obține, sperăm să fie unul care să ne determine să declarăm și noi cu încredere că da, într-adevăr, „bucătăria este inima casei”.

Mi-ar plăcea ca bucătăria familiei mele să reflecte 5 trăsături pe care ne străduim să le reprezentăm. Prin urmare, de ar fi să „vorbească”, cam așa mi-ar plăcea să spună bucătăria noastră despre noi:

1. Simplitate și iubire pentru rustic

Mai întâi aș zice că familia mea consideră că nu este nevoie de o bucătărie sofisticată, care să coste foarte mult, pentru a realiza feluri de mâncare delicioase. Ar fi de ajuns un aspect plăcut, câteva electrocasnice, versatile și bine alese, un rând de oale și tigăi obișnuite și un set practic de ustensile simple. În rest, totul ține de dragul și priceperea gospodarilor din casă. Prin urmare, mi-au hotărât un design rustic, poate chiar unul clasic și au ales un mobiliere de un alb imaculat, aranjat pe un singur front. Decorul mobilierului meu se rezumă la o frezare ușoară și un strat de vopsea într-o nuanță lăptoasă mată. Chiar și pereții sunt albi. Doar blatul de lucru, chiuveta și peretele din zona blatului sunt bej. Cât despre peretele de deasupra blatului, cel dintre corpurile superioare și inferioare ale mobilierului, este acoperit cu o faianță decorativă. De fapt, această faianță este singurul element care îmi dă un plus de personalitate. Îmbinarea aleatorie a unui joc creativ de modele florale mă face să mă simt și eu un loc deosebit al casei noastre.

2. Funcționalitate

Sunt o bucătărie la amenajarea cărei s-a ținut cont de numeroase detalii privind funcționalitatea. S-a respectat ordinea tehnologică corectă în amplasarea obiectelor de bucătărie, iar electrocasnicele alese sunt incorporabile și m-au surprins prin designul și opțiunile funcționale pe care le oferă. Aș zice că au fost alese pe sprânceană de pe un site pe care l-au tot urmărit ai mei și anume Franke magazin online. I-am tot auzit vorbind despre noile colecții din categoria de Franke electrocasnice de pe site, că el voia ceva din gama de produse Maris, că ea insista să aleagă altceva de la Mythos, iar apoi mai ziceau ceva și despre produsele gamei Smart din showroom-ul Franke. Nu știu dintre care or fi ales într-un final, dar cert este că electrocasnicele pentru care au optat m-au surprins. Linii simple și caracteristici profesionale evidente. Funcții pentru controlul temperaturii perfect în cazul cuptorului și frigiderului; rezultate excelente și timp redus de spălare și uscare a vaselor chiar și în varianta slim a mașinii de spălat vase; duș extractil și aerator avansat, care livrează un jet concentrat de apă, fără să stropească lateral, în cazul bateriei de la chiuvetă sunt doar câteva exemple de detalii care contează pentru noi.

3. Economie

Familia mea conștientizează importanța minimalizării consumului de energie și aici voi face referire din nou la electrocasnicele alese. Ai mei au analizat variantele de consum al electrocasnicelor disponibile și au optat pentru cele mai eficiente. Frigiderul, plita, cuptorul, hota, mașina de spălat vase etc. toate sunt din noua generație, fiind clasificate energetic cu categorii de la A până la A+++. Inovația tehnologică pentru un consumul optim de energie, apă și gaz este foarte importantă la noi în casă. Aparatele noastre trebuie să asigure cele mai bune performanțe dar, în același timp, trebuie să fie prietenoase cu mediul înconjurător și, de ce nu, cu propriul buzunar.

4. Igienă

La mine în familie cuvântul „igienă” este pe buzele tuturor și subiectul curățeniei nu lasă loc de compromisuri. Așa că și atunci când au ales toate cele necesare pentru a mă echipa nu au făcut rabat la detalii și funcții propice asigurării unei curățenii exemplare, iar aici vă pot da exemplul chiuvetei de bucătărie. M-au cucerit cu un model de toată frumusețea, despre care i-am auzit pe ai mei vorbind clar și răspicat cum că este o chiuvetă Franke. Povesteau că această companie este elvețiană, că are 70 de subsidiare în 40 de țări la nivel global și că este cel mai mare producător de chiuvete pentru bucătărie din lume.

I-am auzit cum apreciau materialul din care este realizată chiuveta mea. Se numește Fragranite, oferă o strălucire subtilă, este cald la atingere și, datorită tehnologiei Sanitized, oferă o protecție antibacteriană eficace. Se pare că un material neprotejat oferă un mediu propice dezvoltării bacteriilor și microbilor care se pot multiplica la fiecare 20 de minute în cuvă și pe picurător, chiar și după curățare. Datorită tratamentului Sanitized, Franke este recunoscut ca un pionier în dezvoltarea de compuşi de granit pentru chiuvete. Care este secretul? Se introduc ioni de argint în compoziţia materialului pentru protecţia antibacteriană a chiuvetelor, această tehnologie reducând dezvoltarea bacteriilor  în proporţie de până la 99%. 

Și tot la capitol curățenie, am auzit-o pe gospodina casei cum se lăuda și despre al ei nou cuptor care dispune de funcția Steam Cleaning, datorită cărei curățenia va deveni mult mai ușoară. Practic acest cuptor se curăță singur prin această funcție care asigură o curățare eficientă cu abur. Procesul de curățare folosește doar apă și nu vor fi necesari agenți de curățare. Pe scurt: simplu și ecologic.

5. Durabilitate

Materialul Fragranite al chiuvetei nu este doar atractiv și igienic, ci mai aduce încă un beneficiu: este unul dintre materialele texturate cele mai dure din lume. Asta pentru că la baza procesului de producție s-au utilizat 80% particule din granit (nisip de cuarț) și 20% rășină acrilică foarte dură, asigurând o durabilitate minunată la șocuri și o rezistență remarcabilă la temperaturi ridicate. Așadar mă pot mândri cu o chiuvetă de o frumusețe igienică și durabilă. Nu mă credeți? Căutați modelele acestor tipuri de chiuvete printre produsele colecțiilor Franke și vă puteți convinge singuri.

Sursă imagini: frankemagazinonline.ro

Un gând despre „Ce-ar spune bucătăria ta despre tine și despre familia ta?

Lasă un comentariu