Advertoriale

3 pași pentru versiunea mea cea mai bună


Născută sub semnul evoluției

Fiecare își dorește sănătate, inteligență și mai ales frumusețe. Râvnește la o versiune personală ideală, aceea pentru care descoperirea, încercarea și străduința sunt pași esențiali. Dar viața modernă este confuză și complicată, iar când vine vorba despre un etalon al frumuseții, ne lovim de o promovare agresivă a standardelor ce țin de o așa zisă perfecțiune. Și pot fi acestea uneori descurajante? Mă tem că da – dar depinde cum privim lucrurile – există frumuseți, și frumuseți. Contează doar cum tindem să ne raportăm la ele. Pentru mine, farmec are o persoană cu aspect natural, manierată, îngrijită, cu spirit vesel și isteț și mai ales cu o delicatețe sufletească.

În mod normal, întotdeauna este loc de mai bine, de o evoluție, de o versiune personală mai bună. Aceea pentru care trebuie să ne străduim să o obținem și să o păstrăm. Cum asta? Propun trei pași pe care m-am obișnuit să-i urmez zi de zi. Iar pentru că articolul de astăzi răspunde provocării cu Farmec, la proba 15. Cea mai bună versiune a ta, în concursul Spring SuperBlog 2021, să vorbim și despre produsele Gerovital. Chiar le folosesc, în prezent gama Gerovital Plant, dar cred că produsele Gerovital H3 Evolution Perfect Look vor fi viitorul meu secret fermecat.

Pasul 1: Am grijă de mine – ritual de dimineață

Atunci când spun ritual de îngrijire și înfrumusețare mă refer la îngrijirea tenului și corpului deopotrivă, la o rutină scurtă de dimineață și alta de seară. Voi trece în revistă câteva gesturi pe care le respect pentru a mă simți excelent încă de la primele ore ale dimineții. Așa că am să fac un exercițiu de imaginație și am să vă descriu cum decurge o zi de îngrijire.

După ridicatul împleticit dintre cearșafuri și momentele de lenevie, mă dezmorțesc bine cu exerciții de înviorare. M-am convins de beneficiile mișcării constante pentru organism, de la întărirea musculaturii, până la efectele benefice asupra psihicului. Nu mult, doar câteva exerciții scurte, vreo 5-10 minute, sunt suficiente pentru mine. Asta dimineața, în rest, plimbări cât mai dese și hoinăreli cu bicicleta prin parc de-a lungul zilei. Ah, și încă ceva, nu am vreo oroare de urcarea câtorva trepte pe zi.

Apoi, după dușul de împrospătare și spălatul pe dinți, urmează îngrijirea tenului: mă spăl cu puțină apă călduță și apoi îmi curăț blând fața, ochii și buzele cu o apă micelară. Cum spuneam, folosesc gama Gerovital Plant, iar tenul meu se înțelege de minune cu apă micelară a acesteia. Am un ten mixt spre gras, dar formula cu extract din rădăcină de brusture este eficientă în îndepărtarea impurităților, dar și a sebumului. Apoi folosesc o cremă anticearcăn și antirid pentru îngrijirea delicată a zonei ochilor, iar pe față aplic o cremă hidratantă. Ambele produse sunt din aceeași gamă cu apa micelară, hidratează intens pielea și conferă tenului meu un efect radiant sănătos.

Pasul 2: Am grijă de mine – ritual de seară

Ritualul de seară este asemănător celui de dimineață. Folosesc apa micelară, dar pentru spălarea prealabilă mai adaug și un gel de curățare. Mă asigur că tenul meu rămâne perfect curat. Nu folosesc vreo cremă hidratantă seara. Uneori da, alteori nu. Așa m-am obișnuit, iar în ceea ce mă privește lucrurile par să funcționeze.

Ah, și încă ceva legat de ritualul de dimineață, dar legat și de faptul că nu insist cu demachierea seara: nu obișnuiesc să port machiaj. Un balsam de buze, un creion pentru conturul sprâncenelor, eventual și un dermatograf, sunt suficiente zilnic, iar restul, deși am o borsetă aprovizionată cu de toate, doar la evenimente speciale. Îmi place să mă simt frumoasă, dar nu consider că am nevoie de prea multe măști pentru asta. Probabil cu trecerea anilor lucrurile vor sta altfel, dar deocamdată sunt mulțumită să fiu mai naturală.

Pentru îngrijirea corporală, după dușul de seară, aplic o cremă hidratantă de corp, musai o cremă de mâini și, din când în când, recunosc că aici nu sunt prea harnică, o cremă anticelulitică. Promit să aduc îmbunătățiri!

Pasul 3: Aleg produse naturale și Gerovital – Doctor în frumusețe

Cu timpul am învățat să prefer produsele naturale. Le-am comparat cu cele clasice și am realizat că sunt la fel de eficiente, dar și mult mai sănătoase. Cu o ocazie oarecare am intrat în compania unei prietene extrem de elegante, o doamnă trecută bine de prima tinerețe, dar care arată senzațional. Eram la un magazin de cosmetice și am remarcat că insista să cumpere produse naturale. Mi-a explicat de ce preferă să le folosească, iar entuziasmul ei a fost molipsitor. Am aprofundat subiectul și am ajuns să conștientizez riscul căruia m-aș expune printr-o utilizare excesivă a cosmeticelor bazate pe ingrediente artificiale.

Gama Gerovital Plant mă mulțumește pe deplin. Are efectele scontate, un parfum subtil și se bazează preponderent pe natural (până la 98% ingrediente de origine naturală). Nu încarcă tenul și nu am observat reacții precum apariția coșurilor sau înroșirea pielii. Am selectat de-a lungul timpului doar acele produse eficiente în aceste privințe.

Pe de altă parte, nimic nu este mai neplăcut să observi că, odată cu trecerea anilor, apar și inevitabilele riduri. Ei bine, gama pe care o folosesc le previne, iar pentru momentul când lucrurile se vor complica, după cum spuneam, voi găsi un aliat în linia de produse Perfect Look (de exemplu, Cremă Remodelare Contur Față cu acid hialuronic), lansată sub umbrela gamei Gerovital H3 Evolution.

Prefer să aleg un produs 100% românesc, iar Farmec nu este doar cel mai mare producător român de cosmetice, ci un brand care a dovedit eficiență și respect pentru clienți. Iar ca un gând de final, apropo de acele standarde de frumusețe despre care vorbeam în deschiderea articolului, uite cum îmi propun să le ating: am încredere în mine, mă prețuiesc, mă îngrijesc și mă simt bine în piele mea, chiar și cu trecerea anilor. Autodisciplină și un zâmbet pe chip, iar restul vine de la sine.


Sursă imagini: site-urile Farmec.ro, Pixabay.com

Un gând despre „3 pași pentru versiunea mea cea mai bună

Lasă un comentariu