Advertoriale

Ceasul rău, p(isica)roba 13!


  • Atenție, motor, acțiune!

Hai să ne imaginăm împreună scenariul următor: chiar în acest moment te afli la volanul mașinii tale, străduindu-te din răsputeri să te concentrezi la aglomerația din București, gonind spre serviciu, cu ăla micu’ fixat în scaunul lui pe bancheta din spate, pregătit pentru a-l „livra″ la grădi’.

Stop cadru!

Gonind prin București? Mă rog, asta-i din alt film…

Sunt fix 13 minute trecute peste ora 7, staționezi la un semafor care-ți arată că mai sunt 13 secunde până apare culoarea verde, pe trotuar se vede o patiserie în geamul căreia se vinde ceva cu 13 lei, ăla micu’ te întreabă peltic „ce înseamnă 13?″, tu te întrebi cine (și mai ales de ce) a inventat numărul 13, și exact acolo, în acel loc, vine inevitabilul! Și nu, nu e vorba că ai suficient loc în trafic pentru a apăsa puțin mai mult accelerația, ci, întocmai ca în filmele cu scenarii total nereușite, șoferul din înapoia ta, cu ochii în ecranul telefonului său smart, plictisit de același înaintat sacadat – 1 minut mers, 3 minute așteptat – face un gest ne-smart și izbutește să-ți îndoaie bara din spate, făcând-o ruladă șprițată cu împlutură de far stânga, asezonată cu far dreapta și ai tăi nervi întinși la maxim, care nu știu deocamdată cum să reacționeze, pur și simplu luați prin surprindere…

Sursă foto: autoinlocuire.ro
  • Și începe filmul!

Momentele care urmează sunt calme, mult prea calme, iar niciun sunet nu-și face apariția! Ai timp să rememorezi totul, derulând banda înapoi: primul incident de acest fel pentru tine, bara îndoită, mașina apropiindu-se din spate, patiseria de pe marginea drumului, obsesia de câteva clipe când totul devine „13″, și apoi, inevitabil, se dezlănțuie infernul: țipete, plânsete, agitație, scuze, mai multe scuze, și mai multe scuze, reproșuri că scuzele nu repară bara din spate, 021 9111…

Din nou stop cadru!

021 9111

Ce-i cu acest număr?

Este numărul pe care ar trebui să îl știi în caz de accident rutier!″, ți-a spus o prietenă zilele trecute, când stăteați la o poveste prin telefon. „După un eveniment nefericit în trafic, este firesc să te îngrijorezi, mai ales dacă ai nevoie de mașină în perioada următoare. Așa că ține minte numărul ăsta!″

  • O soluție la îndemână

Și l-ai ținut minte! Autonom.ro este locul unde poți găsi toate informațiile necesare, dacă te găsești în scenariul descris mai sus. Cel mai important aspect de reținut este că și tu poți obține auto de înlocuire în 4 pași, fără costuri dacă ești partea păgubită într-un accident, costul fiind decontat exclusiv din asigurarea RCA a vinovatului.

Serviciul a fost creat în decembrie 2016, odată cu modificarea legii RCA în care se menționează că partea păgubită într-un accident auto beneficiază de mașină de înlocuire pe perioada cât automobilul său se află în service pentru reparații.

Auto de schimb va fi similară cu mașina implicată în accident și se acordă din momentul în care automobilul avariat a intrat în service. Prin numărul de asistență rutieră 021 9111, poți beneficia simplu și rapid de multiple beneficii. Sunt de notat următoarele servicii complete: asistență rutieră 24/7 în România și în Uniunea Europeană, platformă, tractare, depanare, mașină de înlocuire asigurată printr-o prezență națională de peste 40 de agenții de închirieri mașini, dintr-o flotă de peste 9.000 de mașini cu vârstă medie de 1 an, personal specializat. Vezi aici un scurt video de prezentare!

  • Care sunt pașii de urmat?

După cum spuneam, sunt doar 4 pași de urmat pentru a beneficia și tu de acest drept prin lege:

  1. Deschizi dosarul de daună – ai nevoie de constatarea amiabilă completată de ambele părți (dacă cel care ți-a făcut bara din spate ruladă este cooperant) sau de documentele emise de Poliție (dacă asta-i soluția care ți-a rămas sau dacă în accident au fost implicate mai mult de două mașini);
  2. Obții documentele justificative – după deschiderea dosarului de daună, vei primi o notă de constatare cu care vei merge în service pentru obținerea devizului de reparație;
  3. Ți se calculează numărul de zile de închiriere – pe baza devizului de reparație, ți se calculează numărul de zile de care beneficiezi pentru auto de înlocuire (pentru fiecare 4 ore de manoperă se va asigura 1 zi de închiriere);
  4. Obții confirmarea de la asigurator – după obținerea acestor documente și obținerea confirmării de la asigurator, poți contacta compania de închirieri auto pentru preluarea auto de înlocuire atunci când mașina ta intră în service; și nu uita: decontarea se face de către asiguratorul vinovatului!
Sursă foto: autoinlocuire.ro
  • Dă și tu mai departe!

Iar tu, cel ce citești aceste rânduri, știai că ai acest drept prin lege? Trebuie să spun că, din păcate, sub 1% dintre cei care ar putea beneficia de acest serviciu solicită o mașină de înlocuire. Așa că, revenind la scenariul propus mai sus, cum informația ți-a folosit ție, poate că sunt și alții care ar face uz de ea la un moment dat.

Așa că, dă și tu mai departe către prieteni și cunoscuți:

021 9111

Sigur vor avea nevoie de această informație cândva și îți vor mulțumi pentru gestul tău, poate chiar într-o zi de 13!

  • Epilog

Aș avea de adăugat doar un singur lucru: dacă te vei afla la un moment dat în scenariul propus de mine în acest articol – care, by the way, participă la Spring SuperBlog 2020, Proba 13. Reține 021 9111 – numărul pe care ar trebui să îl știi în caz de accident rutier – nu uita să ții minte acest număr de telefon și, mai ales, nu-l uita pe ăla micu’ pe bancheta de spate, atunci când îți este luată mașina în service!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s