Vara asta am de lucru!

Luna trecută am avut ocazia să vizitez Budapesta şi fireşte că nu puteam rata ocazia de a descoperi un minunat magazin de mărgele. Ungurii sunt celebri pentru meşteşuguri variate, iar la capitolul mărgelit excelează, drept dovadă prezenţa acestor magazine deosebit de bine aprovizionate.

Şi sigur că da, nu am putut reveni acasă fără o plăsuţă doldora de bucurii. Un singur lucru nu am putut afla nici chiar bine dosit undeva într-un colţ de raft, cu toate că am cam zăbovit scotocind, şi anume puţin timp liber. Greu mai găsesc răgaz pentru îndeletnicirile dragi, însă cu noile materiale, la vară, tentaţia va fi mult prea mare pentru a nu-mi lua revanşa. Sper să vă surprind cu ceva frumos!

Cât pentru acum, vă doresc sărbători de Paşte liniştite tuturor!

12 gânduri despre &8222;Vara asta am de lucru!&8221;

    1. Vizita ta mă bucură mult! 🙂 Sper să aveți și voi parte de zile din ce în ce mai senine, să aflu că norul grijilor voastre a trecut complet. Tare îmi e dor de rândurile pline de zâmbete ale copilăriei, însemnate cu talent și dragoste maternă pe păginuțele blogului tău! Hristos a înviat!

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

