Postare estivală

Iată că reuşesc să adaug o nouă postare blogului meu şi sper să vă regăsesc bine, sănătoşi şi bucuroşi de vară! Nu am mai postat niciun articol de ceva timp, însă am urmărit cu mare drag şi interes articolele multora dintre voi. Îmi place să descopăr lucruri frumoase, originale şi admir inspiraţia postărilor voastre.

Cât despre lucrarea prezentată în articolul de astăzi, este vorba despre un colier realizat cu o tehnică cu care cred că deja v-am obişnuit, însă de data aceasta am adăugat un element nou. De curând am început să îmi încerc flerul îndemnânării şi în domeniul tainelor croşetatului. Prin urmare, am realizat o mică floare decorativă cu ajutorul croşetei şi am continuat să-i presar ici-colo diverse mărgeluţe cu sprijinul celor doi prieteni, domnul Ac şi domniţa Aţă🙂 Am folosit câteva perluţe, mărgele de nisip, iar în centrul lucrării am potrivit un frumuşel cristal Swarovski. M-a amuzat să încerc ceva nou, deşi mărturisesc că domniţa Aţă tare mi-a cam dat de furcă, înnodându-se. Pesemne îmi cam ghicea stângăcia în deprinderea unei noutăţi, ori conform unei superstiţii din popor, persoana care îmi va purta lucrarea trebuie să fie foarte mândră! Nu că aş fi superstiţioasă, dar o fi şi prin vorbele astea câte-un dram de adevăr… Cine ştie?

Rezultatul obţinut îl regăsiţi în imaginile ataşate, iar cât priveşte continuarea unor astfel de lucrări, vă previn că vor mai urma şi altele, deoarece am încropit deja câteva lucruşoare croşetate. Până data viitoare, vă urez zile senine şi vă îmbrăţişez cu drag!

3 thoughts on “Postare estivală

Leave a Reply

