Senin de primăvară

În sfârşit cel mai încântător anotimp al anului ne răsfaţă iarăşi cu mângâierea caldă a razelor solare! Ne bucurăm din plin de prospeţimea şi splendoarea zilelor senine şi simţim cum în suflete şi gânduri ni se strecoară puţin câte puţin speranţa. După părerea mea, niciun alt anotimp nu reuşeşte să facă mai bine acest lucru.

Şi astfel, îndemnaţi de frumuseţea fiecărei noi zile, revenim spre îndeletnicirile care ne-au făcut dintotdeauna plăcere. Asta am făcut şi eu, încropind o primă lucrare.

Şi deoarece culorile anului 2016, rozul-cuarţ şi albastrul-seren, precum şi combinaţia acestora, sunt deosebite, conferind o senzaţie de seninătate, linişte şi echilibru, m-am gândit să încerc şi eu o combinaţie similară într-o piesă delicată, cu aer primăvăratic. Nu sunt neapărat nuanţele anului, însă am ales un roz plăcut, un albastru cristal şi am intercalat şi puţin gri metalizat. Sper să vă placă şi vouă.

O primăvară frumoasă tuturor!

2 thoughts on “Senin de primăvară

  1. ce minunatii stii tu sa realizezi…
    tot respectul…
    sa te bucuri de primavara… si de tot… asa iti doresc… ba chiar si mai mult…

    Like

Leave a Reply

