20.000 de flori…

De curând, blogul meu a trecut pragul celor 20.000 de vizite, prilej cu care am găsit de cuviinţă să vă mulţumesc o dată în plus tuturor celor care îmi îndrăgiţi preocuparea. Prin ceea ce fac, munca se împleteşte armonios cu pasiunea, iar o partea din rezultatele obţinute m-am bucurat să vi le împărtăşesc pe blog. Cele 20.000 de vizite sunt deopotrivă tot atâtea încurajări pentru mine să continui ceea ce fac şi pentru aceasta vă mulţumesc. „Visul florilor din mărgele” continuă!

Însoţesc postarea cu imaginile noii mele lucrări, un colier tip plasă, realizat din mărgele de nisip. Simplu, în culori contrastante vesele şi ţesut în speranţa că va aduce multe sclipiri de zâmbete persoanei ce-l va purta.

Lasă un răspuns

