2 ani pe blog…

Iată că au trecut doi ani de când visul florilor şi bijuteriilor realizate din mărgele de nisip a început să prindă contur. Aproape că nu mai reţin cum a început totul. Uitându-mă, totuşi, în urmă şi răsfoind paginile imaginare cu postări pe blog, mă bucur mult să văd atâtea aprecieri şi încurajări din partea unor oameni deosebiţi.

Anul trecut, marcam trecerea unui an printr-o postare simplă legată de o pereche de cercei brodaţi cu mărgele şi un text oarecum patetic, încărcat de diminutive…🙂 Oricum, ceea ce conta, era bucuria de a adăuga o notă veselă rezultatelor obţinute cu ajutorul prietenului meu drag, hobby-ul.

De data aceasta, vă propun tot o postare simplă şi tot nişte cercei, dar fără diminutive inutile.  Coloraţi şi veseli, ţesuţi din aceleaşi mărgele de nisip.

Vă aştept să-mi fiţi alături şi pe viitor, iar gândul meu este acelaşi:

visul florilor din mărgele vă este dedicat!

4 thoughts on “2 ani pe blog…

Leave a Reply

