Prima ţesătură tradiţională

De ceva vreme mă gândeam să încerc să realizez ţesături din mărgele. Am adunat câteva modele tradiţionale, iar astăzi mi-am făcut puţin curaj şi am obţinut primul meu colier.

***

Este vorba despre o stea, element cosmic des întâlnit în broderiile tradiţionale. Am lucrat câteva ore la el, fiecare mărgea fiind ţesută individual, mi-am pus puţin ochii la încercare, dar a rezultat ceva frumos, zic eu! 🙂

Aştept cu nerăbdare să încerc un alt model!

6 gânduri despre &8222;Prima ţesătură tradiţională&8221;

    1. Mulţumesc mult pentru apreciere! Deocamdată nu reuşesc să răspund comenzilor, întrucât pentru mine acesta este doar un hobby. O parte din lucrările mele pot fi găsite expuse în Piaţa Cetăţii din Alba Iulia („Trăsura nr. 1”). Vă mai aştept pe blog!

      Apreciază

Lasă un răspuns

